dilluns, 15 de febrer del 2010

Analitzem un anunci

L'anunci que he triat per analitzar és un d'una coneguda marca de cerveses catalana, de l'any 2008, que podeu veure al següent enllaç.

Primavera Sound 2008

Considero que és molt interessant, perquè tota l'estona s'hi veu una imatge a partir de càmera subjectiva, i forma part del missatge que ens vol fer arribar el mateix anunci; que el festival Primavera Sound l'has de viure per tu mateix, i que per fer-ho de forma satisfactòria és molt recomanable que ho acompanyis d'una (o dues) cerveses d'aquesta marca.

Per tant, els publicistes han fet servir un recurs no verbal per transmetre un missatge que queda molt clar, ja que el mateix anunci et fa sentir que ets tu qui està en aquest festival, i et genera unes ganes de prendre't una cervesa, per tant assoleix el seu objectiu amb un èxit absolut.

Val a dir que aquesta empresa de cerveses tenen una gran agència de publicitat al darrere, ja que la majoria de les seves campanyes publicitàries saben arribar al gran públic, fan parlar dels seus anuncis, i són emotives, o sigui, toquen la fibra sensible. En penjo un parell o tres més, com a mostra del que deia.

Formentera 2009

Messi 2009

FCB 2010